شهر لوازم خانگی

ساخت وبلاگ

 آشپزخانه یکی از فضاهای مهم در منزل است که تجهیز آن بر کیفیت زندگی تاثیر مستقیمی خواهد گذاشت. یکی از روش های تجهیز آشپزخانه، خرید لوازم کاربردی آشپزخانه است. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی ضروری ترین لوازم آشپزخانه بپردازیم و بررسی کنیم که یک آشپزخانه به چه لوازمی نیاز دارد؟

 

کدام وسایل را برای آشپزخانه بخریم؟

1- انواع قابلمه‌

همه ی ما این را می دانیم که یکی از کاربردی ترین لوازم آشپزخانه قابلمه ها هستند. در انتخاب و خرید بهترین قابلمه شما باید به موارد مختلفی همچون طراحی، شکل و کیفیت بالا توجه کنید.

2- لوازم برقی کاربردی آشپزخانه

  • غذاسازها:  برای خرید یک غذاساز لازم نیست به دنبال خرید گران قیمت ترین غذاساز باشید. دستگاه غذاساز یک وسیله ی کاربردی برای خردکردن مواد مختلف، درست‌کردن سالاد، درست ‌کردن خمیر و… می باشد.
  • زودپز و بخارپز: یکی از وسایل کاربردی برای افزایش سرعت آشپزی، زودپزها و بخارپزها می باشند. به کمک زودپزها و بخارپزها شما می توانید در مدت‌ زمانی کمتر از ۲ ساعت، انواع غذاهای سالم فراهم کنید.
  • کتری برقی و چای سازیکی از پرطرفدار ترین محصولات میگل، کتری برقی های میگل می باشد. به کمک این وسیله می توان در کمترین زمان ممکن آب جوش برای تهیه ی انواع نوشیدنی مانند قهوه،چای و دمنوش را تهیه نمود. علاوه بر این ها، این وسیله در زمانی که عجله دارید و برای پخت غذا به آب‌ جوش نیازمندید بسیار به شما کمک می کند.
  • مخلوط ‌کن ها و آسیاب ها:  پس از گوشت کوب برقی های میگل، یکی از با کیفیت ترین و محبوب ترین محصولات پارس خزر، آسیاب مخلوط کن ها می باشند. مخلوط‌ کن‌های پارس خزر با قابلیت تنظیم درجه‌ شان در سرعت‌های مختلف، به پخت و آماده‌سازی مواد غذایی گوناگون در کمترین زمان کمک می کند.

3- ست  چاقوهای تیز و کاربردی

چاقوهای تیز یکی دیگر از مهم ترین لوازم برای آشپزی و تهیه ی مواد اولیه ی انواع خوراک می باشد. قطعا این موضوع را می دانید که به کمک چاقوی تیز که مواد غذایی را به خوبی برش می دهند، فرآیند آشپزی شما با سرعت بیشتری انجام شود و مواد غذایی طعم و خاصیت خود را به خوبی حفظ می کنند.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : محصولات دلمونتی, محصولات پارس خزر, محصولات میگل, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 119 تاريخ : دوشنبه 30 آبان 1401 ساعت: 18:59

 شاید به تازگی قصد خرید تلویزین را کرده اید و با وجود قیمت های نجومی محصولات خارجی به فکر خرید تلویزیون های داخلی افتاده باشید. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا بررسی کنیم که بهتر است در بازار لوازم خانگی ایران کدام تلویزیون را بخریم؟

معرفی پرفروش ترین تلویزیون های تولید داخل:

  • تلویزیون های ایکس ویژن

برند ایکس ویژن یکی از برندهایی است که در این چند سال  توانسته به فروش بسیار بالایی دست پیدا کند. تلویزیون های ایکس ویژن از با کیفیت ترین محصولات داخلی می باشد که با راحتی می تواند با محصولات برند های مطرح دنیا به رقابت بپردازد.در رابطه با کیفیت تصویر تلویزیون های ایکس ویژن باید به این موضوع اشاره کرد که ، اکثر تلویزیون‌های ایکس ویژن دارای کیفیت تصویر فول اچ دی می باشند. علاوه بر این ها در ساخت صفحهٔ نمایش تلویزیون های ایکس ویژن از فناوری HDR استفاده شده است و از سوی دیگر صفحهٔ LED تلویزیون های ایکس ویژن طیف رنگی گسترده ‌ای را ایجاد می‌ نمایند.

  • تلویزیون های جی پلاس

یکی از برندهای نوپا که توانسته در شروع کار خود به محبوبیت بالایی برسد، برند جی پلاس می باشد. برند جی پلاس یکی از زیر مجموعه های شرکت معتبر گلدیران است و  از سال ۱۳۹۷ تلویزیون خود را به بازار عرضه نمود. در رابطه با کیفیت تصویر تلویزیون جی پلاس باید گفت، برند جی ‌پلاس در زمینهٔ تولید تلویزویون‌های Full HD و 4 K یکی از بهترین برند های داخلی به حساب می آید.

  • تلویزیون های تی سی ال

یکی دیگر از برندهای معتبر خارجی که در این چند سال واردات محصولات خود را به ایران ممنوع نکرده است، شرکت تی سی ال می باشد. تلویزیون تی سی ال به دلیل خارجی بودن یکی از پرفروش ترین تلویزیون های بازار ایران به حساب می آید.  همچنین  برخی از مدل‌های تلویزیون‌های تی سی ال توانایی رقابت با برندهای شناخته شده ای همچون ال جی و سامسونگ را دارند. در سری‌های 3، 4 و 5، تلویزیون‌های تی سی ال، این کمپانی از سیستم عامل هوشمند آندروید استفاده نموده است اما در مدل های جدید تر تلویزیون های تی سی ال از سیستم عامل هوشمند روکو بهره برده است که کارایی بیشتری به نسبت اندروید دارد.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : تلویزیون ایکس ویژن, تلویزیون تی سی ال, تلویزیون جی پلاس, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 121 تاريخ : دوشنبه 30 آبان 1401 ساعت: 18:57

جهیزیه یکی از رسوم ما ایرانیان است که همه ی ما به آن اهمیت زیادی می دهیم. یکی از موارد مهمی که در خرید جهیزیه باید به آن توجه ویژه ای داشت، خرید لوازم خانگی با کیفیت و قیمت مناسب می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی با کیفیت ترین برندهای لوازم خانگی بپردازیم. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی خرید جهیزیه به این صفحه مراجعه کنید.

1- چای ساز از برند میگل

به جرات می توان گفت که یکی از پرفروش ترین و با کیفیت محصولات میگل، چای سازهای میگل می باشد. چای سازهای میگل دارای طراحی بدنه ی مینیمال و جذابی با قیمت به نسبت مناسبی می باشد.

2- پلوپز از برند پارس خزر

یکی از محصولاتی که در اکثر جهیزیه ها پیدا می شود، پلوپزها می باشد. برندهای زیادی در ایران به تولید پلوپز پرداخته اند که در این بین پلوپز پارس خزر جزو بهترین مدل های پلوپز تولید داخل به حساب می آیند. پلوپزهای پارس خزر علاوه بر حفظ عطر و طعم برنج دارای زمان‌ سنج پخت خودکار می باشند و از عملکرد بخارپز نیز بهره می برد. 

 3- جاروبرقی از برند پارس خزر

همه ی ما با ضرورت وجود جاروبرقی ها در زندگی امروزی با خبر هستیم. جاروبرقی پارس خزر یکی دیگر از پرفروش ترین محصولات پارس خزر می باشد. اکثر جاروبرقی های پارس خزر از طراحی کلاسیک بهره می برند اما با دارا بردن از مواد اولیه با کیفیت در تولید و ساخت ، دارای عمر طولانی و مفید بالایی بسیار بالایی می باشند.

 4- آبمیوه گیری از برند پارس خزر

آبمیوه گیری پارس خزر یکی از گزینه های اقتصادی و با کیفیت برای جهزیه به حساب می آید. آبمیوه گیری های پارس خزر با قدرت بسیار بالایی که دارند، گزینه ای مناسب برای تهیه ی انواع آبمیوه با کمترین قیمت به حساب می آید.

5- چرخ گوشت از برند پارس خزر

 چرخ ‌گوشت ها یکی از محصولاتی است که دارای تنوع بالایی می باشند و کیفیت آن یکی از مهم ترین فاکتورها به حساب می آید. یکی از بهترین گزینه ها برای خرید چرخ گوشت، چرخ گوشت پارس خزر می باشد در حال حاضر چرخ‌ گوشت پارس خزر مدل بوفالو یکی از بهترین مدل‌های این برند شناخته ‌شده است.

6- آب مرکبات گیری از برند دلمونتی

پس از آبمیوه گیری، آب مرکبات گیری ها از لوازم بسیار کاربردی برای تهیه ی آب میوه ها در کمترین زمان می باشند. یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات دلمونتی، آب مرکبات گیری دلمونتی مدل DL880 می باشد.

7- ساندویچ ساز از برند دلمونتی

یکی از دستگاه هایی که بسیاری از افراد در جهیزیه آن را خریداری می کنند، ساندویچ سازها می باشد. یکی از با کیفیت ترین ساندویچ سازهای بازار، ساندویچ ساز دلمونتی می باشد. این نوع ساندویچ ساز دارای صفحات از جنس تفلون نچسب می باشد که هنگام پخت، از چسبیدن مواد غذایی به صفحه جلوگیری می کند.

8- غذاساز از برند دلمونتی

غذا ساز دلمونتی یکی از محصولات پرطرفدار این برند است که دارای موتور بسیار قوی ای می باشد. این مدل از غذاساز دارای ایمنی بسیار بالایی می باشد به صورتی که دستگاه در جای خود ثابت نشده باشد و کلیه قطعات آن به درستی در جایگاه خود قرار نگرفته باشند دستگاه روشن نشده و شروع به کار نخواهد کرد.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : محصولات دلمونتی, محصولات پارس خزر, محصولات میگل, شهر لوازم خانگی, انتخاب سنتر, نویسنده : سارا.ش بازدید : 105 تاريخ : يکشنبه 29 آبان 1401 ساعت: 18:47

اکثر ما ایرانیان با برند اسنوا آشنا هستیم و بسیاری از ما برای خرید لوازم خانگی به سراغ این برند محبوب می رویم. در واقع اسنوا توانسته طی این چند سال فعالیت خود، به پیشرفت زیادی دست پیدا کند به طوری که بسیاری از محصولات این برند مانند: لباسشویی اسنوا، ساید بای ساید اسنوا و... به کشورهای نزدیک فروخته می شود و توانسته در آمد خوبی هم وارد کشور کند. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی پرفروش ترین محصولات برند اسنوا من جمله ماشین لباسشویی اسنوا و ساید بای ساید اسنوا بپردازیم . همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع لوازم خانگی اسنوا به این صفحه مراجعه کنید.

کدام محصولات اسنوا پرفروش تر هستند؟

با توجه به بررسی های صورت گرفته اکثر محصولات برقی، سرمایشی و گرمایشی برند اسنوا به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده اند. همچنین برند اسنوا  در زمینه تولید انواع لوازم خانگی دارای محصولاتی مانند: اجاق ‌گاز های اسنوا، مایکروفر و آون اسنوا، هود و سینک اسنوا، جارو برقی اسنوا، ماشین ظرف شویی اسنوا، ماشین لباسشویی اسنوا در ظرفیت های متفاوت، کولر آبی اسنوا، یخچال ‌فریزر اسنوا در انواع مدل تک درب، ساید بای‌ ساید، فریزر در بالا و فریزر در پایین، تلویزیون های اسنواو... فعالیت نموده است.

بررسی خصوصیات ساید بای ساید اسنوا :

همانطور که می دانید ساید بای ساید های اسنوا از پرفروش ترین ساید بای ساید های ایرانی می باشد. ساید بای ساید های اسنوا از نظر کیفیت و دوام در رده ی بسیار بالایی قرار دارند. باتوجه به اینکه ساید بای ساید اسنوا تولید داخل است، بنابراین قطعات داخلی این دستگاه راحت تر در ایران پیدا می شوند و در صورت آسیب شما می توانید آسان تر تعمیرکار مربوط به تعمیرات یخچال اسنوا را پیدا کنید همچنین یخچال اسنوا در ظاهر نیز بسیار زیبا طراحی شده و دارای تنوع بالایی هستند که مصرف کنندگان را علاقمند به خرید آن ها می کند.

پرفروش ترین ساید بای ساید های اسنوا کدام است؟

  1. یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261S
  2. یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-3320SS
  3. یخچال و فریز ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2352SS
  4. یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2340SS

 

بررسی خصوصیات ماشین لباسشویی های اسنوا:

دومین محصول محبوبی که شما باید برای خرید حتما به سراغ آن بروید، ماشین لباسشویی اسنوا است.  در صورتی که شما قصد خرید یک ماشین لباسشویی با کیفیت و در عین حال اقتصادی را دارید، برند اسنوا یکی از بهترین گزینه ها برای شما به حساب می آید. با توجه به این که برند اسنوا در ماشین لباسشویی های تولیدی خود چه امکاناتی را در نظر گرفته است، موجب شده تا مشتریان به دنبال خرید این محصول با کیفیت باشند.  

پر فروش ترین ماشین لباسشویی های اسنوا کدام است؟

  1. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-72304
  2. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84516
  3. و...
شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : اسنوا,محصولات اسنوا, لوازم خانگی اسنوا,شهر لوازم خانگی, انتخاب سنتر, نویسنده : سارا.ش بازدید : 106 تاريخ : يکشنبه 29 آبان 1401 ساعت: 18:47

در اين چند سال اخير با وجود تحريم ها و عدم واردات لوازم خانگي، برندهاي ايراني همچون اسنوا و دوو به توليد انواع لوازم خانگي با كيفيت بسيار بالايي پرداختند. يخچال فريزر اسنوا و يخچال فريزرهاي دوو از توليدات گروه صنعتي انتخاب هستند كه توانسته اند به جايگاه فوق العاده اي در بازار لوازم خانگي دست پيدا نمايند. شايد اگر قصد خريد يخچال  فريزر را داشته باشيد اين سوال برايتان پيش آمده است كه كدام برند يخچال فريزر را بخريم بهتر است؟ براي دريافت پاسخ به اين سوال به شما پيشنهاد مي كنيم تا آخر اين مطلب با ما همراه باشيد.

بررسي يخچال فريزرهاي دوو:

همانطور كه در ابتداي مطلب گفته شد، دوو يكي از شركت هاي معتبر داخلي در زمينه ي توليد انواع لوازم خانه و آشپزخانه است. اكثر محصولات دوو در حوزه لوازم خانگي مانند يخچال فريزر، تلويزيون، ماشين لباسشويي و … است.كيفيت بالاي محصولات دوو باعث شده تا بيش از ۹۰ درصد افرادي كه از يخچال فريزرها و محصولات دوو ( چه به صورت واردات و چه مونتاژ شده) استفاده مي كنند رضايت كافي داشته باشند.  خوشبختانه در ايران محصولات دوو داراي ضمانت و گارانتي هستند و خدمات پس از فروش به آنها تعلق مي گيرد.

بررسي يخچال فريزرهاي اسنوا:

يكي ديگر از معروف ترين و معتبرترين برندهاي ايراني در زمينه توليد لوازم خانه و آشپزخانه، كمپاني اسنوا است.اسنوا امروز در توليد محصولات مختلف مانند ماشين لباسشويي، اجاق گاز، يخچال فريزر، تلفن و … فعاليت مي ‌كند.

اين كمپاني توانسته با به دست آوردن گواهينامه هاي مختلف از جمله ايزو ۹۰۰۱ و ايزو ۱۴۰۰۱ و همچنين گواهينامه B.V به يكي از معتبرترين برندها براي مصرف كنندگان ايراني در دو گروه يخچال فريزر و تلويزيون تبديل شود. تقريباً مي‌ توان گفت دوره رشد اين شركت در دهه ۹۰ شمسي بود. به همين دليل امروزه يكي از بهترين و معتبرترين شركت ها در توسعه توليد محصولات و لوازم الكتريكي و خانگي از جمله يخچال اسنوا محسوب مي باشد.

مقايسه يخچال فريزرهاي دوو و اسنوا از نظر نوع كاركرد:

يخچال فريزرهاي اسنوا و دوو هر دو از تنوع بالايي برخوردار مي باشد. ناگفته نماند كه هر دو برند از كيفيت بالايي برخوردار است و محصولات آن هاپ

 داراي رتبه مصرف انرژي A و +A  هستند. مصرف انرژي در آن‌ها بسيار كم است و به همين دليل ارزش خريد آنها بسيار بالاتر مي رود.

يخچال فريزر سايد باي سايد دوو جزو محبوب ترين و زيباترين يخچال فريزرها است كه گنجايش و ظرفيت بسيار بالايي دارد. همين موضوع را در يخچال اسنوا نيز مشاهده مي ‌كنيم.

اسنوا سعي كرده طرح هاي ظاهري جذاب و شيكي را براي دكوراسيون هاي آشپزخانه ايجاد كند. يخچال هاي يك درب، سايد باي سايد و فريزر پايين و فريزر بالا جزو طرح هاي زيباي برند اسنوا هستند. علاوه بر كم مصرف بودن و سيستم بدون برفك، كمپرسور يخچال هاي اسنوا صداي بسيار كمي دارد كه مي تواند از ويژگي هاي شاخص آن محسوب شود.

در مقايسه دوو و اسنوا بايد گفت كه هر دو برند، قيمت مناسب دارند و طول عمر و خدمات پس از فروش آنها نيز بسيار مناسب است. از طرف ديگر قطعات آنها به وفور در بازار يافت مي شود.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : يخچال, يخچال اسنوا, سايد باي سايد اسنوا, انتخاب سنتر, لوازم خانگي, نویسنده : سارا.ش بازدید : 156 تاريخ : شنبه 28 آبان 1401 ساعت: 19:34

 

قطعا شما روزتان را با نوشیدن یک فنجان یا یک قهوه شروع می کنید و با ضرورت خرید کتری برقی آشنا می باشید. یکی از برندهای نوظهور که توانسته به تولید انواع نوشیدنی ساز علی الخصوص کتری برقی های با کیفیت بپردازد، برند بیم می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به راهنمای انتخاب و خرید کتری برقی بیم بپردازیم.

 

استفاده از کتری برقی بیم چه مزایای دارد؟

  • سرعت بالای کتری برقی های بیم

شاید برای شما عجیب باشد اما کتری های برقی بیم با سرعت بالاتری از اجاق گاز یا مایکروویو آب را به نقطه جوش می رسانند. اگر می خواهید فنجان قهوه خود را سریعتر آماده کنید، کتری برقی بیم یکی از بهترین انتخاب ها برای شما به حساب می آید.

 

  • دقت بالای کتری برقی های بیم

بسیاری از افراد به میزان دمای آب برای تهیه ی نوشیدنی اهمیت نمی دهند، اما  برای بسیاری از هوا داران چای این موضوع از اهمیت بسیاری برخوردار است. درجه حرارت مناسب می‌تواند تفاوت متعددی در مزه های گوناگون چای ساخت نماید. کسانی که به چای اولونگ یا این که چای سبز علاقه دارند، قادر خواهند بود آب را برای یک درجه مختص تنظیم نمایند.

 

  • استفاده ی آسان از کتری برقی بیم

یکی از اصلی ترین مزایای کتری برقی های بیم استفاده ی آسان است. برای شروع کار با کتری برقی های بیم تنها کافی است آب را اضافه کنید و دکمه کتری را فشار دهید. کتری های الکتریکی با تنظیمات و ویژگی های درجه حرارت به راحتی آب را جوش می آورند.

 

راهنمای خرید کتری برقی بیم:

مهم ترین نکاتی که هنگام خرید چای ساز باید بدانید را برای شما توضیح داده ایم.

 

  • توجه به ظرفیت کتری های برقی بیم

کتری های الکتریکی در بازار با ظرفیت های مختلفی از 1 لیتر تا 2 لیتر موجود است. معمولا کتری 1.5 لیتر برای اکثر مردم کافی است.

 

اگر بخواهید آب را برای 1 یا 2 فنجان چای یا قهوه بجوشانید، کتری یک لیتری مناسب است. با این حال، اگر شما نیاز به آب جوش برای تهیه چای به میزان 3 تا 4 فنجان را دارید، یک کتری 2 لیتری مناسب است.

 

  • توجه به سرعت به جوش آوردن آب

مصرف کنندگان علاوه بر ظرفیت، می خواهند بدانند که آب کتری در چه مدتی به جوش می آید. دلیل مهمی که مردم از کتری برقی استفاده می کنند، همین نکته است که آب را سریع به جوش آورد.کتری های خوب تنها 3-4 دقیقه برای جوشاندن آب صرف می کنند.

 

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : کتری برقی بیم, خرید کتری برقی بیم, قیمت کتری برقی بیم, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 125 تاريخ : چهارشنبه 25 آبان 1401 ساعت: 17:39

با افزایش مشغله ی های کاری، بسیاری از افراد به دنبال خرید لوازمی هستند که زندگی را برایشان آسان تر کند و برای انجام کارهای روتین کمتر به زحمت بیفتند. یکی از دستگاه های بسیار کاربردی که توانسته کمک زیادی به کاهش زمان تهیه ی چای و قهوه نماید، کتری های برقی می باشند. کتری های برقی در حقیقت جزء لوازم بسیار کاربردی است که از آن می توان برای جوشاندن آب استفاده نمود و از آن می توان برای تهیه ی چای، قهوه و انواع دمنوش می باشد. امروزه برای بالا بردن سرعت دم کردن چای کتری های برقی به یکی از وسایل کاربردی برای آشپزخانه ها تبدیل شده اند. همانطور که می دانید انواع مدل های کتری های برقی در بازار موجود می باشند که کتری برقی دلمونتی مدل dl425 یکی از  پرفروش ترین مدل های برند دلمونتی به حساب می آید.

بررسی ویژگی های کتری برقی دلمونتی:

کتری برقی دلمونتی مدل dl425 دارای توان مصرفی 2200 وات بوده که این موضوع موجب جوش آمدن آب در کم ترین زمان ممکن می شود. در رابطه با جنس بدنه ی این کتری باید گفت که در ساخت بدنه ی آن از استیل ضد زنگ استفاده شده که این موضوع باعث دوام دستگاه و افزایش زیبایی آن شده است.  المنت های گرمایی کتری 425 دلمونتی به صورت (Hidden thermal element) طراحی شده است که ایمنی دستگاه را به شدت بالا برده است.

این مدل از کتری برقی دلمونتی به گونه ای طراحی شده است که دارای نشانگر سطح آب برای دریافت اطلاعات از مقدار آب موجود در کتری برقی دلمونتی

می باشد و به علاوه لامپ led بکار رفته در این کتری بر بروی دسته ی آن قرار گرفته و هنگامی که آب به جوش آید خاموش می شود. ظرفیت کتری برقی استیل دلمونتی 1.7 لیتر است که به صورت استاندارد طراحی شده.

کتری برقی دلمونتی مدل dl425 مجهز یه سیستم قطع کننده ی خودکار است که در صورت گرمای زیاد یا خشک بودن کتری، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود و از هر گونه آسیب یا خطر احتمالی جلوگیری میکند. صافی قرار داده شده برای این دستگاه از ورود جرم به داخل لیوان یا قوری جلوگیری می کند و یک چای خوش رنگ و خوش طعم را برایتان آماده می سازد.

کتری برقی دلمونتی مدل dl425 با اتصال سیم برق به پایه این امکان را به شما می دهد تا به راحتی کتری دلمونتی را جابجا کنید و برای برداشتن کتری هر بار لازم نباشد تا کابل را از پریز خارج نماییم یا کابل را از کتری خارج نماییم.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : کتری برقی دلمونتی, خرید کتری برقی دلمونتی, قیمت کتری برقی دلمونتی, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 110 تاريخ : دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت: 16:03

کتری های برقی یکی از لوازم های بسیار کاربردی و پر استفاده در مراکز اداری و تجاری برای تهیه ی انواع نوشیدنی گرم می باشد. یکی از کتری برقی های بسیار محبوب در بازار، کتری برقی بوش مدل BOSCH TWK70B03 می باشد که از نظر طراحی بسیار ساده و زیباست. این مدل از کتری برقی در انواع مختلف و در رنگ ها و سایزهای متنوع و براساس نیاز مشتری در بازار موجود است. با استفاده از کتری های برقی که ساختار ساده و در عین حال کاربردی دارند، می توان به سرعت و به آسانی، آب مورد نیاز برای چای و قهوه را جوش آورد.

ویژگی های کتری برقی بوش مدل TWK70B03

شرکت بوش ویژگی های متنوعی در کتری های برقی تولیدی خود طراحی کرده است. در حالت کلی کتری های برقی از دو بخش تشکیل شده اند؛ پایه و بدنه. بدنه همان کتری است که آب درون آن قرار می گیرد و پایه بخشی است که به برق متصل می شود و کتری روی آن قرار می گیرد. از مهم ترین خصوصیات کتری برقی بوش می توان به مواردی همچون:

  • توان مصرفی 2400 وات
  • 1.7 لیتر گنجایش
  • جنس بدنه از شیشه، پلاستیک و دستگیره آن از جنس پلاستیک و به رنگ مشکی است.
  • طراحی ساده ی بدنه
  • قیمت متناسب
  • دارای المنت حرارتی از جنس استیل ضد زنگ
  • دارای سیم برق 80 سانتی متری
  • دارای سیستم قطع خودکار

بررسی سایر ویژگی های کتری برقی بوش:  

این نوع از کتری برقی، دارای سیستم ایمنی ویژه ای است و در زمانی که آب موجود در کتری تمام می شود، برای جلوگیری از گرم شدن بیش از اندازه بدنه کتری برقی، دستگاه را به طور اتوماتیک خاموش می کند. در کتری های برقی که مجهز به این سیستم هستند، دیگر لازم نیست نگران تمام شدن آب کتری باشید. در این مدل، به منظور حفظ ایمنی، در هنگام برداشتن کتری برقی از روی پایه، کتری به صورت خودکار دستگاه خاموش خواهد شد. سیم برق در کتری برقی بوش TWK70B03 به پایه متصل است و خود کتری بدون سیم است که باعث راحتی استفاده از آن می شود.

پایه ای که کتری روی آن جای می گیرد، دارای قابلیت چرخش 360 درجه است. یعنی شما می تواند کتری را در هر زاویه ای روی پایه قرار دهید. این ویژگی باعث می شود که کار کردن با آن برای افراد چپ دست هم آسان شود. دهانه خروجی کتری مجهز به یک فیلتری است از جنش استیل ضد زنگ ساخته شده است. این فیلتر ها از داخل شدن رسوب و آهک موجود در آب، به درون نوشیدنی جلوگیری می کنند. این قابلیت امروزه از اهمیت بیشتری برخوردار شده است؛ چرا که با وجود آن، دیگر نگران وجود رسوبات مضر درون چای نیستیم.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : کتری برقی بوش, خرید کتری برقی بوش, قیمت کتری برقی بوش, انتخاب سنتر , شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 108 تاريخ : يکشنبه 22 آبان 1401 ساعت: 18:52

در این مطلب قصد داریم به معرفی همزن برقی بیشل مدل BL-SB-012 که یکی از با کیفیت ترین همزن برقی های بازار است بپردازیم. همزن برقی بیشل مدل BL-SB-012 با توان 300 وات یکی از دستگاه های قدرتمند برای مصارف خانگی به حساب می آید. بدنه این مدل همزن برقی بیشل ترکیبی از پلاستیک مقاوم و نشکن و استیل ضد زنگ است که موجب افزایش دوام دستگاه شده است.

بررسی برنامه های عملکردی همزن بیشل:

به طور کلی این مدل از همزن برقی بیشل دارای 6 حالت سرعت متغیر و قابل تنظیم است که به کمک کلید تعبیه شده بر روی دسته همزن تنظیم خواهد شد. لازم به ذکر است که این مدل همزن برقی دارای دو تیغه ی همزن و خمیرزن از جنس استیل ضد زنگ با کیفیت می باشد.

 

معرفی ویژگی‌های فنی همزن برقی بیشل مدل BL-SB-012

  • توان مصرفی 300 وات
  • دارای عملکرد توربو
  • دارای دو عدد پره‌ همزن
  • جنس پره استیل ضد زنگ
  • دارای تنظیمات سرعت
  • دارای 6 تنظیم سرعت
  • مجهز به خمیرزن
  • محدوده توان مصرفی 300 تا 400 وات

 

نقد و بررسی همزن بیشل مدل BL-SB-012

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، همزن برقی بیشل دستگاهی کاربردی بوده که می‌تواند به شما در آشپزی و شیرینی پزی کمک شایانی کند. این محصول دارای موتور با توان 300 وات است. توان هر دستگاه الکتريکي در واقع قدرت دستگاه را نشان مي‌دهد و رابطه مستقيمي با ميزان مصرف انرژي آن دارد. با توجه به توان بالای این دستگاه، سريع‌ تر و آسان‌ تر مواد غذايي را براي شما مخلوط مي‌ کند و فشار کمتری به دستگاه وارد می‌شود.

بدنه همزن بیشل مدل BL-SB-012 از ترکیب پلاستیک و استیل ساخته شده که استحکام خوبی دارد و به مرور با استفاده زیاد خراب نشده یا زنگ نمی ‌زند. شما می‌ توانید با استفاده از همزن بیشل به راحتی مواد اولیه کیک، شیرینی، نان و دسر را به سرعت مخلوط کرده و از آشپزی خود لذت ببرید. تنظیم سرعت در این دستگاه با توجه به نوع مواد اولیه امکان پذیر است.

 

قابلیت‌های کاربردی همزن برقی بیشل مدل BL-SB-012

همزن هاي برقی نسل جديد همزن‌ها هستند. در اين همزن‌ها از يک موتور الکتريکي براي به حرکت در آوردن سر آن استفاده مي‌شود و با استفاده از آن‌ها ديگر نيازي نيست که با حرکت دست خود مواد را هم بزنيد. این محصول داراي دو بخش دسته و سر همزن هستند.

طرز کار اين همزن برقی بیشل به اين صورت بوده که شما ابتدا همزن را در دست خود مي‌گيريد و آن را روشن مي‌کنيد و سپس با فرو بردن سر در حال چرخش همزن به درون ظرف حاوی مواد غذايی آن ها را میکس می ‌کنید. عملکرد توربو يا چرخش سريع در این محصول قابليتي است که به شما اين امکان را ميدهد تا مواد غذايي را با سرعت بالايي هم بزنيد.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : همزن برقی بیشل, خرید همزن برقی بیشل, قیمت همزن برقی بیشل, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 103 تاريخ : شنبه 21 آبان 1401 ساعت: 16:36

 

شاید کمتر کسی باشد که نام برند بیم را در بین برندهای لوازم خانگی شنیده باشد. در رابطه با این برند باید گفت که برند بیم یکی از برند های تولید کننده ی لوازم خانگی آلمانی می باشد که در زمینه تولید لوازم آشپزخانه به صورت تخصصی فعالیت دارد و با ارائه محصولات با کیفیت به بازار توانسته رضایت کاربران زیادی را در سراسر دنیا به دست آورد.یکی از محصولات بسیار با کیفیت برند بیم، همزن کاسه دار بیم مدل km3674 می باشد.


 این مدل همزن کاسه دار بیم از متریال مرغوبی ساخته شده است و کیفیت ساخت بسیار بالایی نیز دارد. از مهم ترین ویژگی های این همزن برقی می توان به مواردی همچون: توان مصرفی بالا، قابلیت تنظیم سرعت در 8 حالت، ظرفیت بسیار مناسب کاسه همزن و کاربری آسان اشاره نمود.


بررسی خصوصیات فنی همزن کاسه دار بیم مدل KM3674
 

  • توان مصرفی همزن کاسه دار بیم

همزن کاسه دار بیم مدل 3674 دارای توان مصرفی 1000 وات است که با قابلیت تنظیم سرعتی که دارد در 8 حالت  سرعت امکان آماده کردن انواع خمیر با بافت نرم و سفت را برای شما فراهم می ‌آورد. در نهایت باید گفت که این همزن برقی بهترین وسیله برای تهیه خمیر انواع نان، کیک و شیرینی می باشد.

  • کاسه همزن 3674 بیم

کاسه همزن KM3674 بیم با گنجایش 5 لیتر می‌تواند پس از هر بار استفاده از دستگاه مقدار زیادی از خمیر را آماده نماید. کاسه این همزن برقی از متریال استیل ضد زنگ ساخته شده است که موجب افزایش دوام دستگاه می شود. همچنین کاسه همزن بیم به صورت درب دار با دهانه ورودی بلند طراحی شده که با استفاده از این درب از پاشیدن مواد داخل کاسه به بیرون جلوگیری می‌کند و با توجه به دهانه بلند می‌توانید در حین روشن بودن همزن مواد را درون کاسه بریزید.

 

  • عملکرد TURBO در همزن KM3674 بیم

همزن KM3674 بیم دارای عملکرد توربو است که به کمک این قابلیت شما می ‌توانید از حداکثر توان دستگاه برای تهیه انواع خمیر یا مایه ی کیک بهره ببرید.

 

  • بدنه همزن بیم مدل KM3674

بدنه همزن کاسه دار بیم از جنس پلاستیک فشرده بسیار مقاوم ساخته شده است که در برابر ضربه و فشار مقاومت بسیار خوبی دارد. بر روی بدنه دستگاه دکمه ولومی برای تنظیم سرعت دستگاه و روشن/خاموش کردن آن قرار گرفته است.

سری‌های همزن و خمیرزن همراه همزن 3674 بیم از بهترین و با کیفیت ترین استیل ساخته شده است. این سری ها مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار دارند و همچنین بر اثر استفاده طولانی مدت دچار آسیب و زنگ زدگی نمی‌شوند.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : همزن بیم, خرید همزن بیم, قیمت همزن بیم, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 96 تاريخ : پنجشنبه 19 آبان 1401 ساعت: 15:10

همزن های برقی از ابزارهای کاربردی برای مخلوط کردن انواع خمیر و مایه ی کیک می باشند که از نظر برند و نوع طراحی دارای تنوع بالایی می باشند. یکی از برندهای بسیار با کیفیت در زمینه ی تولید انواع همزن و مخلوط کن، برند دلمونتی می باشد. یکی از با کیفیت ترین همزن های برقی دلمونتی، همزن کاسه دار دلمونتی مدل دی ال210می باشد. این مدل همزن برقی از کارایی های حرفه ای و عملکرد فوق العاده ای  و همچنین سرعت بسیار بالایی را برای انجام دادن کارهای آشپزی و تهیه مواد غذایی به نسبت سایر برندها دارد. همزن برقی دلمونتی مدل DL210 دلمونتی دارای عملکرد 5 سطح سرعتی می باشد که شما با این ویژگی می توانید انواع مواد را با یکدیگر مخلوط نمایید.

از همزن برقی دلمونتی در چه کارهایی می توان استفاده کرد؟

از عمده ترین کاربردهای همزن برقی دلمونتی می توان به قابلیت مخلوط انواع مواد غذایی و تهیه خمیر های کیک و نان اشاره نمود و صرفا از این مدل همزن برقی می توان برای مصارف خانگی بهره برد.

بررسی ویژگی های ظاهری همزن برقی کاسه دار دلمونتی:

یکی از ویژگی های مهم همزن برقی دلمونتی مدل DL210 دلمونتی قابلیت  All friendly design است که با این وجود از آن به راحتی در محیط آشپزخانه بدون نیاز به کاسه های مختلف استفاده کرد. این مدل همزن برقی با بدنه ای تمام استیل و پایه ای ضد لغزش کارایی های فوق العاده را فراهم می کند و باعث می شود تا بتوانید از آن استفاده ی بهتری نمایید.  

دسته اصلی این همزن با داشتن دستگیره ضد لغزش و متناسب، ظرافت خاصی را به خود اختصاص داده و در عین حال از استحکام بسیار زیادی برخوردار می باشد. علاوه بر این مجهز به محورهای فلزی ضد لغزش با روکش ضد سایش می باشد که هر بار پس از استفاده می توانید آنها را به راحتی شستشو داده و به صورت مکرر مورد استفاده قرار دهید. بی صدا بودن این محصول به لطف پایه ضد لغزش آن است که هر اندازه به صورت تراز بر روی سطح مورد نظر گذاشته شود میزان سر و صدای ایجاد شده نیز کاهش خواهد یافت. رنگ استیل و مشکی ترکیبی زیبا و همه پسند را برای این محصول به ارمغان آورده است طوری که به راحتی می توان آن را جایگزین مدل های سنتی کرد و در کنار سایر لوازم آشپزخانه با دکوراسیون زیبایی که دارد هماهنگ کرد.

 

عملکرد منحصر به فرد همزن دلمونتی DL210 Unique performanceیکی از معیار هایی که قبل از خریداری یک محصول به آن توجه نمود. دستگاه همزن کاسه دار دلمونتی DL210 یک وسیله کمک آشپزی حرفه ای به شمار می آید که داشتن آن برای تمامی آشپزخانه ها ضروری می باشد و باعث  می شود روند آشپزی شما را چندین برابر افزایش دهد و نتیجه ای مطلوب را توسط آن تجربه کنید. از کاربردهای ویژه این محصول می توان به مخلوط کردن سس/ دسرها و انواع چاشنی های خوشمزه اشاره کرد و همچنین انواع مواد غذایی را نیز به راحتی هم زده و مخلوط می نماید و با داشتن آن می توانید به راحتی غذای کودک خود را در منزل و با سلامت بیشتری تهیه کنید چراکه محورهای فلزی آن مجهز به روکش آنتی باکتریایی ویژه ای جهت افزایش سلامت و کیفیت مواد غذایی مخلوط شده می باشد.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : همزن برقی دلمونتی, خرید همزن برقی دلمونتی, قیمت همزن برقی دلمونتی, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 122 تاريخ : چهارشنبه 18 آبان 1401 ساعت: 16:13

برند میگل یکی از برندهای محبوب تولید کننده ی لوازم خانگی است که به دلیل شرایط بازار لوازم خانگی ایران و کیفیت بالایی که دارد توانسته به محبوبیت بالایی دست پیدا نماید. یکی از محصولات پرفروش میگل، همزن های برقی میگل می باشند. در بین همزن های میگل، همزن میگل مدل 251 همزنی بسیار کاربردی با طراحی خاص است. موتور این مدل  همزن میگل ، توان بسیار بالایی دارد که می‌تواند انواع مواد را با سرعت بالایی مخلوط نماید. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این مدل از همزن برقی میگل بپردازیم.

بررسی مشخصات همزن برقی میگل مدل GMB251:

همزن کاسه دار برند میگل مدل GMB251 با طراحی ظاهری ساده و شیکی که دارد، یکی از محصولات پرفروش بازار به حساب می آید. توان قدرتی این محصول 300 وات می باشد و یکی از مناسب ترین گزینه ها برای مصارف خانگی و نیمه صنعتی به حساب می آید.

لازم به ذکر است که این محصول با قدرت بالایی که دارد، می‌تواند مواد مختلفی را با هم میکس و یا مخلوط کند و همچنین مدت زمان و میزان سختی کار را در زمینه آشپزی و شیرینی پزی کاهش می دهد. علاوه براین ها همزن Migel GMB 251 به دلیل بهره مندی از کاسه، در رده همزن های پایه دار قرار گرفته.

بررسی مشخصات فنی همزن برقی میگل:

همزن میگل مدل GMB251 به دو حالت دستی و متصل به پایه طراحی و تولید شده است و در حالت متصل به پایه می‌تواند روی پایه‌ ی عرضه‌شده متصل شود تا به‌صورت ثابت و بدون نیاز به نگه‌ داشته‌ شدن توسط کاربر کار کند و عملیات هم‌زدن را انجام دهد.

لازم به ذکر است کاسه‌ی استیل با قابلیت چرخش دستی و گنجایش 2.5 لیتر همراه دستگاه است که می‌توانید حتی مواد داغ را نیز داخل آن ریخته و هم بزنید تا مخلوط شود. بدنه‌ی دستگاه پلاستیک مقاوم است که به‌ راحتی تمیز می‌شود و البته وزن کمی هم دارد.

همچنین همزن میگل مدل GMB251 علاوه بر سری همزن، دارای سری خمیر زن از جنس کروم نیز می باشد که برای ورز دادن خمیر بسیار کاربردی است.بر روی بدنه همزن میگل مدل GMB251 دکمه ای تعبیه شده که با کمک آن می توان برحسب نیاز، سرعت دستگاه را در 5 حالت تنظیم نمود.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : همزن برقی میگل, خرید همزن برقی میگل, قیمت همزن برقی میگل, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 182 تاريخ : سه شنبه 17 آبان 1401 ساعت: 16:45

تلویزیون های تی سی ال یکی از محصولات محبوب برند tcl می باشد. این کمپانی یک شرکت چند ملیتی چینی است که به طراحی، توسعه، تولید و فروش محصولات از جمله تلویزیون، تلفن همراه، سیستم‌های تهویه مطبوع، ماشین لباسشویی، یخچال و فریزر و ... مشغول است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی تلویزیون های تی سی ال بپردازیم.

نقاط ضعف تلویزیون های تی سی ال چیست؟

  • قطعی صدای تلویزیون تی سی ال که مربوط به نقص در مین برد می‌شود.
  • پخش نشدن تصویر
  • قطع و وصل شدن تصویر پس از مدت طولانی
  • چشمک زدن چراغ پاور دستگاه
  • کم نوری و محوی تصویر در تلویزیون تی سی ال
  • دیر روشن شدن یا روشن نشدن تلویزیون تی سی ال
  • صفحه نمایش ضعیف و کم نور تلویزیون تی سی ال

علت سوختن لامپ تصویر تلویزیون های تی سی ال چیست؟

یکی از مشکلات اصلی تلویزیون های تی سی ال، سوختن لامپ تصویر آن است. این اختلال در اکثر مدل‌هایی از تلویزیون تی سی ال که گارانتی شرکتی ندارند مشاهده می‌شود. این اختلال معمولا در بخش بلک لایت برد تلویزیون تی سی ال  رخ می‌دهد.

علت قطعی صدای تلویزیون های تی سی ال چیست؟

یکی دیگر از مشکلات رایج در تلویزیون های تی سی ال، قطعی صدای آن است. برای رفع  این مشکل ابتدا باید از ورودی‌های صدا مطمئن شوید. پورت‌هایی مانند AV  یا HDMI از ورودی‌های صدا هستند.اگر این کابل‌های ورودی مشکلی نداشته باشند ایراد به بخش مادر برد بر می‌گردد. ناگفته نماند که استفاده از کابل‌های hdmi  بی کیفیت نیز می‌تواند موجب خرابی مادر برد و در نهایت قطعی صدا شود.

دیر روشن شدن تلویزیون تی سی ال به چه علتی رخ می دهد؟

یکی دیگر از علت‌ها که خرابی تلویزیون تی س ال به شمار می‌رود و در مرور زمان برای بیشتر تلویزیون‌ها رخ می‌دهد اختلالاتی در زمینه پاور است. سوختن و یا خرابی‌های پاور می‌تواند در تصویر به خصوص روشن شدن تلویزیون اختلال ایجاد کند. همانطور که اشاره کردیم برد پاور منبع تغذیه انرژی تلویزیون برای روشن و خاموش کردن  دستگاه است.خرابی این قطعه باعث می‌شود، تلویزیون دیر روشن شده و این فرایند طولانی‌تر شود.  در نهایت یک مرتبه تلویزیون در حالت استند بای رفته و هرگز روشن نمی‌شود. این آسیب از بخش پاور است که می‌تواند به بخش مین برد نیز خسارت وارد کند.

کیفیت تلویزیون تی سی ال چگونه است؟

یکی از مهم ترین سوالی که در مورد تلویزیون TCL پرسیده می شود این است که آیا  تلویزیون های تی سی ال دارای کیفیت هست؟ در جواب به این سوال باید گفت که بله تلویزیون تی سی ال از رقبای خود محصولات باکیفیت تری تولید می کند. از نظر نور و رنگ و همچنین تصویر عالی دارد به صورتی که شما در آن می توانید فیلم را با وضوح بسیار بالای ببینید.

شهر لوازم خانگی...
ما را در سایت شهر لوازم خانگی دنبال می کنید

برچسب : تلویزیون تی سی ال, تلویزیون ال ای دی تی سی ال, تلویزیون هوشمند تی سی ال, انتخاب سنتر, شهر لوازم خانگی, نویسنده : سارا.ش بازدید : 140 تاريخ : چهارشنبه 4 آبان 1401 ساعت: 17:25